روش‌های ارسال

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

 

آی سی اکسپرس با شرایط ارسال سریع‌ الوپیک، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل الوپیک در شهر تهران فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

روزهای تعطیل در سال 1396 که آی سی اکسپرس هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد به شرح زیر است:

§         ۱ فروردین
§         ۱۳ فروردین
§         ۱۴ خرداد
§         ۸ مهر
§         ۹ مهر
§         ۱۸ آبان
§         ۲۶ آبان
§         ۲۲ بهمن

سایر روزهای تقویم و روزهای تعطیل امکان پیگیری سفارشات از شماره تماس پشتیبانی فنی سایت قابل پیگیری است.

تهران:

سفارش‌ها  در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد.

در ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران، امکان انتخاب ارسال توسط پست (علاوه بر ارسال الوپیک) نیز وجود خواهد داشت، برای سفارشات پستی مطابق تعرفه پست در هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال دریافت خواهد شد و همچنین پرداخت آنلاین (اینترنتی) برای سفارشاتی که با این سرویس ارسال میشوند الزامی است.

این سفارشات با زمان تقریبی بین 1 تا 4 روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازه‌ی زمان تحویل خواهد شد.

سایر شهرهای ایران:

 

تحویل سایر شهرهای ایران از طریق شرکت پست و یا تیپاکس ارسال می گردد که لازم به ذکر نکات ذیل می باشد

 

ساعت کاری پست جمهوری اسلامی 8-14 می باشد لذا امکان ارسال سفارش‌هایی که تا ساعت 10 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد برای ارسال به شرکت پست پردازش خواهد شد.

 

لازم به ذکر است زمان تحویل تیپاکس برخی کالاها در شهرها متفاوت است و بسته به فاصله شهر ممکن است بعد از 3 تا 5 روز کاری، به دست مشتری برسد. بنابراین توصیه می‌شود اگر مشتری قصد خرید محصولات فوری را دارد، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانه‌ای ثبت کند تا سایر کالاهای درخواستی طبق روال شرکت پست ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال پستی را چه از نظر صرفه اقتصادی چه از نظر اندازه بسته بندی نداشته‌اند، از طریق تیپاکس دیرتر دریافت شوند.

.

نکات:

– در رابطه با سرویس تحویل الوپیک فروشگاه اینترنتی آی سی اکسپرس، پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.

– هزینه ارسال برای شهرهای تحت پوشش شرکت پست براساس تعرفه پست است.

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– لازم است در شهرهای تحت پوشش الوپیک تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در شهرهای تحت پوشش اکسپرس، در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 22727617 – 021 داخلی شماره 2، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش آی سی اکسپرس اطلاع داده شود.

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند، تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

– سفارش‌هایی که از طریق تیپاکس ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

 

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس الوپیک در نظر گرفته شده است.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir