چرا آی سی اکسپرس

چرا آی سی اکسپرس

بنیانگذاران گروه آی سی اکسپرس، جمعی از فارغ التحصیلان رشته های الکترونیک و کامپیوتر هستند که از سال 1386 با تاسیس آی سی اکسپرس فعالیت خود را در خصوص تامین قطعات الکترونیک خارجی برای اهالی فنی و مهندسی آغاز کردند. وبسایت ایران ماژول الکترونیک در میان دانشجویان و اساتید نامی آشناست که همچنان با پشتیبانی قوی و سرعت عمل بالا به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

8 سال تجربه موفقیت‌آمیز در حوزه خرید و ارسال قطعات خارجی، آی سی اکسپرس بر آن شد تا با تکیه بر تجربیات خود سرویس آی سی اکسپرس را در غالب وب سایت فروش آنلاین آی سی اکسپرس ارائه نماید. آی سی اکسپرس، سفارشات شما را از هرجای دنیا می‌خرد و در کوتاهترین زمان ممکن به آدرستان تحویل می‌دهد. گستره جغرافیایی آی سی اکسپرس در سراسر دنیا روز به روز گسترده‌تر شده و خوشحالیم که امروز از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، چین، سوئد، امارات متحده عربی، روسیه، ترکیه، ژاپن و کره جنوبی ثبت سفارش و وارادات قطعات انجام داده ایم تا با توجه به محدودیت‌های حاصل از تحریم ارزی و مشکلات ارسال کالا به کشور، سرویس خرید آنلاین از سایت‌های خارجی را به ایرانیان داخل کشور ارائه دهیم.

هدف گروه آی سی اکسپرس ، سرویس بهتر به شما دوستان عزیز است. ما زمان زیادی صرف می‌کنیم تا همکاران بهتری در سراسر دنیا پیدا کنیم و بتوانیم سفارشات شما را به موقع و موفقیت آمیز تحویل دهیم. کافیست لینک سفارش خود را به دست ما برسانید تا در کمترین زمان به دستتان برسانیم. پس نگران چیزی نباشید، چرا که تا آخرش همراهتان هستیم

درباره نویسنده

سلام من حسام الدین مظاهری تهرانی هستم، فارغ التحصیل رشته الکترونیک، عاشق این رشته هستم و آرزویم پیشرفت و رشد در آن است. از علاقه مندی های من طراحی مدار، طراحی PCB، مدارات پاور و سوئیچینگ، جی اس ام و رباتیک می باشد.

به لیست انتظار خرید اضافه شوید در اولین فرصت که محصول موجود شد به من اطلاع بده.